Tuesday, September 29, 2009

Back to school

Mood ari ni mcm malas, maklum lah cuti dekat 2 minggu...sampai di sekolah aku dpt cek takaful, patutpun subuh tadi tapak tangan kanan aku rasa gatal, rupa2nya ada rezeki mau masyuuuuk hehe...teringat praujian protim yang perlu dibuat untuk budak2 tahun 6, nasib baiklah hanya seorang saja murid yang terlibat. Aku bertapa di bilik bimbingan dengan membawa budak tu sekali, huh punyalah bikin panas tu budak...suda la nda pandai membaca, malas lagi tu. Kalau bab bermain, bising2 hah dia la raja. Aku blasah abis dgn buat 2 ujian sekaligus membaca & menulis, dari pukul 7.10 - 10.10 aku tahan budak tu...baru dia rasa nda buli mbuat apa-apa selain membaca & menulis. Akupun hampir2 tension sebab hilang sabar dgn kelembapannya, nasib baiklah ada saki-baki kesabaran tapi sempat jugalah marah hehe. Time makan d kantin sempat juga chat dgn 'geng karas' Zahara & Linda, biasaklah kalau kami sudah duduk di kantin mcm2 crita dr politik, eko, sosial, agama, dlm & luar negara kami pulun, sampaikan kdg2 nda terasa masa berlalu...nasib baik aku mengajar tahun 6 ja so buli la rilek sikit lepas upsr ni. Sampai d staffroom pula, ada beberapa borang yang menunggu utk diisi, hmmm inda pandai abis2 mengisi borang nih. Linda yg br balik dr kl sempat bagi brooch utk kami 'ber2' main tapuk2 lagi tu, takut yg lain tenampak hehe...tqvm

No comments:

Post a Comment