Monday, September 14, 2009

Sibuk? biasa la..

Hari ni terasa malas pula mau p sek tapi mengingatkan beberapa perkara yang perlu dibuat so kena la pergi juga...sampai di sek, ada beberapa tugas yg menanti rupanya...atas meja tersedia ujian protim utk th6, nasib baik lah calon sorang kalau ramai mau pengsan rasanya...time assembly aku duduk di staffroom menyiapkan kertas kerja program pascaupsr, manalah tau tiba2 dtg pula penyelia ppd buat checking...siap sahaja kertas kerja terus jumpa gb utk minta tandatangan, nasib baik la gb tidak banyak tanya...sepanjang persekolahan yg tinggal 3 hari saja lagi sblm cuti raya, aktiviti th6 hanya menyiapkan buku skrap, pertandingan melukis & latihan koir sempena sambutan bulan kemerdekaan..kelas aku 6Bijak sempat practise koir tapi punyalah hancus & sumbang mambang...budak2 kata bulan posa tekak jadi kering, aku pun nda terkata...minggu ni juga aku adalah guru yg bertugas, awal pagi lagi ada seorang budak yg mengadu pening & diberi rawatan sbg pesakit luar hehehe...mcm doktor la pulak...selepas rehat, pk1 bagi borang skt & perlu dihantar khamis ni..aku tulis tangan jer la, lagipun tulisan aku kira lawa la juga hehe..

No comments:

Post a Comment