Monday, January 3, 2011

Hari pertama...

Lamanya aku nda update cerita wpun tersangat byk cerita yg boleh ku tuliskn d sini, tp memandangkan mood & masa yg tidak menyebelahi rasanya azamku 2011 ni akan lebih rajin utk menulis d sini, insyallah...
Hari pertama ke sekolah perasaanku sedikit teruja kerana beberapa perkara. Antaranya masih tertanya-tanya siapakah gerangan guru besar baharu. Akhirnya d maklumkan new gb ialah seorang wanita dr daerah Beaufort, alhamdulillah....
Hari pertama masuk kelas Th6 & mengajar binaan ayat...rasa2nya aku kena berusaha 200% pada tahun ni. Aku juga perlukan tenaga extra utk memikirkn strategi & teknik yg terbaik dlm membantu murid2 ku..ya Allah berilah aku kekuatan & kesabaran utk menjalankan amanahMu...
Hari pertama sesi persekolahan, rasanya macam tidak cukup masa utk ku menyiapkan tugas2 yg ada bak kata pepatah 'tidak menang tangan'..
Hari pertama juga aku menjenguk bilik bimbingan selepas dilanda banjir beberapa kali, hmmm nampak gayanya terpaksa la aku 'ot' supaya bilik tu kembali pulih...tp bila ya???

No comments:

Post a Comment