Wednesday, January 19, 2011

Cuti terus...

Pagi ni dtg ke skolah spt biasa wpun mata masih bengkak, merah & berair...kawan2 mengelakkan diri & takut bertentang mata, baru kamu tau hehehe....d pejabat terserempak dgn GB & beliau menasihatkan supaya aku pegi ke klinik semula utk mendptkn cuti...skjp lg aku pegi jmpa DR tu.
Kelmarin, seseorg yg ingin aku elakkan tiba2 muncul & spt biasa dgn tanpa segan silu meminta hadiah bday...aku tanya dia 'adakah wish yg ikhlas tu tidak mencukupi? & nmpk sgt dia seorg yg materialistik'....lain la klu kita yg beri hadiah dgn ihklas....nmpk sgt org tu nda ihklas berkawan & mengharapkan sesuatu drp org lain atau ringkasnya 'ingin mengambil kesempatan'...
Belum pernah aku berjumpa dgn seorg lelaki yg mata duitan sptnya...byk sgt kata2 & tindakannya yg menunjukkan dia jenis yg begitu & akan memanipulasi org lain utk kepentingannya....Syukur alhamdulillah aku dijauhkan drpnya....kalau aku tuliskn d sni alamat jadi novel, biarlah aku ringkaskan saja cerita 'si pengambil kesempatan' tu dgn kata-kata 'terimalah hakikat yg aku suda tau tembelangmu'....adios!!!

No comments:

Post a Comment