Thursday, January 27, 2011

Kawan2ku yg prihatin...

Polisi hidupku dlm brkawan simple, berkawan dgn semua org dan kalau blh mengelak utk mncari musuh...biarlah org lain yg tidak suka dgn kita asalkn bkn aku sbb hidup ini terlalu singkat utk d sia2kn....hmmmm, teringat dgn gelagat kwn2 semalam yg beria2 mau introduce kwn durg yg masi single membuatkn aku gelihati sndiri...aku terima saja siapa2 pun kwn yg d perkenalkan, namanya jg hidup jd sdh tentu perlukan kawan supaya nda terasa bosan...tp kdg2 kita ndatau apa niat seseorg tu dlm bkawan dgn kita...bkn mempersoalkan ttp sekadar utk peringatan pd diri agar lbh berhati2 supaya terhindar dr sesuatu yg tidak baik...Buat kawan2ku yg prihatin 'terima kasih atas kasih syg kamu padaku, klu suda suratan yg aku ni akan kawin....kawin jg tu nnt....tp sekiranya jodoh utk ku tiada d dunia ni, aku nda apa2....aku redha dgn smua qada & qadarNya :)

No comments:

Post a Comment