Friday, October 9, 2009

Tahniah untuk murid2ku

Menghadiri bengkel KLMDP di PKG yang sepatutnya dari jm 8.00 - 5.00pm tapi macam biasa, bengkel ni cepat selesai jadi kami boleh balik awal kira-kira jm 10.00am. Malas mau balik ke sekolah memandangkan hari Jumaat jadi aku pun terus ke KK untuk mengambil wayar rice cooker yang tertinggal di Parkson kelmarin, menyusahkan betul la promoter tu. Nasib baik aku sabar sikit, kalau tidak pasti melatop. On the way balik, Zahara sms & bagitau kelas aku johan 3 kategori dalam penutupan bulan kemerdekaan tadi. Yeaaaah....kelas aku conqure kelas patriotik, koir & buku skrap, aku puas hati sebab usaha bersama murid-murid selama lebih sebulan berbaloi :) Congrats untuk murid2ku sebab selalu membuat yang terbaik dan mendengar arahan, selain tu pandai berdikari dan suka bersaing. Harap2 si Linda ambik gambar aktiviti tadi, mau juga ditingu aksi dorang tu.

No comments:

Post a Comment