Monday, January 5, 2009

Bilik Bimbingan

Dalam minggu ni aku agak sibuk menyediakan bilik bimbingan yang belum siap sepenuhnya. Aku berharap bilik ini dapat digunakan sepenuhnya pada minggu hadapan. Walaupun agak kecil & mempunyai ruangan yang terhad tetapi aku bersyukur kerana disediakan sebuah bilik untuk menjalankan tugas sebagai guru bimbingan. Memandangkan sekolah ini mempunyai bilangan bilik & kelas yang agak terhad namun komitmen tinggi pihak pentadbir untuk mewujudkan bilik ini amat aku hargai. Banyak bahan yang perlu aku tambah khususnya buku2 motivasi & majalah2 yang berinformasi supaya dapat menarik minat para pelajar datang ke bilik ini, dan itu akan aku usahakan secara perlahan-lahan. Harapanku semoga aku mampu menjalankan tugas ini sebaik mungkin dan cuba memperbaiki kelemahan yang ada...insyallah..

No comments:

Post a Comment