Tuesday, December 30, 2008

Azam Tahun Baru

Apa ya?? Setiap tahun ramai yang akan bertanya azam baru...Bagi aku, setiap perkara baik yg dilakukan haruslah konsisten dan semakin meningkat kualitinya dari tahun ke tahun...Aku lebih suka menetapkan matlamat jangka panjang yang boleh aku capai dalam tempoh beberapa tahun. Untuk 2009, yang aku harapkan hanyalah dapat menjalankan tugas dan kewajipan yang diamanahkan dengan sebaik mungkin. Sebagai guru, aku amat berharap ilmu yang aku sampaikan dapat diterima oleh pelajar dengan sebaiknya dan memberi manfaat yg berguna dlm kehidupan mereka. Kepada kawan2 SKRP, jgn lupa ya 01 Januari 2009 adalah hari pendaftaran murid...see u guys :-)

4 comments:

  1. Selamat menyambut tahun baru hijrah

    ReplyDelete
  2. Ya prof, tp tk ramai ibu bapa yang datang mungkin mereka ambil kesempatan time buka sekolah 5hb jan ni.

    ReplyDelete