Monday, March 28, 2011

Rilek, tapi nda juga...

Hari ni terasa lapang sedikit duniaku, masuk kelas macam biasa. Aku terlupa yang esok ada ujian jadi terpaksalah aku memfotostat soalan, nasib baik sempat aku siapkan semuanya sebelum 12.20 tadi. Tengah aku klip soalan, dapat pula sms dari nombor yang tidak familiar yang meminta aku buka emel dan download apa yang ada. Aku agak mungkin kawan send soalan-soalan ramalan atau plan strategik, rupa-rupanya dapat lagu daripada seseorang yang agak lama menghilangkan dirinya. Kalau setakat untuk berterima kasih, tidak perlulah sampai menggubah lagu. Aku ikhlas menolong, bukan saja untuk dia tapi juga sesiapa yang memerlukan pertolonganku selagi aku terdaya. Lepas aku dengar lagu tu, jujur ku katakan yang aku tidak faham apa yang cuba disampaikan sebab liriknya berulang-ulang mengatakan perkara yang sama. Tq anyway sebab bersusah payah compose lagu tu walaupun objektif sebenar nda tercapai...

No comments:

Post a Comment