Tuesday, March 3, 2009

Rose'




Sabtu lepas sempat jumpa Rose & family di KL, punyalah happy...banyak betul cerita terkumpul selama ni (1989-2009... ayangkanla 20 tahun)...Sempat juga flash back memory dulu2 time 'geng2 burtuqol' hehe...Aku masih ingat lagi kenakalan kami masa di sekolah menengah dulu, pernah kena denda dek guru disiplin sebab curi-curi tengok video konsert Search di bilik APD...Esoknya kami didenda pungut sampah di sekitar kawasan sekolah hehe...Duduk sekolah asrama ni tak lepas dengan cerita hantu, pastinya kami pun punya kenangan yang sama. Bab cerita hantu + histeria memang banyak hingga tak terkata hehe...kadang2 tu kami berkumpul ramai2 di bilik mendengar cerita seram, habis jer cerita masing2 tidur berdua sebab takottttt hehe...

3 comments:

  1. Hello geng, ko turun KL ka?Sampai hati x contact aku....huhuhu :(

    ReplyDelete
  2. Sori my dear pren, kejap ja aku d kl...next time aku contact ko awal2, don wori..

    ReplyDelete
  3. Huhuhu...aku masih lagi x puas hati...

    ReplyDelete