Tuesday, February 1, 2011

Meeting1...selesai

Selesai meeting......mentang2 la aku pakai spek, kwn d ppd tadi ckp aku mcm saloma...uwaaaaaa aku nada mauuuu...berbalik kpd fokus meeting td, aku tambah bingung dgn senari AJK yg baru dibentuk memandangkan terdapat pertindanan. Anyway, aku yg menurut perintah & akan menjalankan tanggung jawab yg diamanahkan saja, insyallah...Lepas ni aku akan lebih fokus kepada aktiviti zon tapi dlm masa yg sama aktiviti daerah jg perlu dijalankan & utk bln Mac saja sekurang-kurangnya 5 kali aku kena keluar dari sekolah utk melaksanakan bengkel skema pemarkahan utk guru2 setiap zon (Kinarut, Padawan, Benoni, Bongawan, Pekan, & SJKC) hmmmmm, kesian la dgn budak2 ku d kelas tu...rasanya aku akan start bengkel 8.30 supaya aku sempat masuk kelas dulu....cayok2, yeahhh!!! :)

No comments:

Post a Comment