Saturday, June 6, 2009

Tahniah & Selamat semuanya...

Time cuti sek ni ramai kawan2 aku yang menamatkan zaman single, tahniah & selamat pengantin baru buat Masridah, Wida & Noneh serta pasangan masing2...Hmmm pening jugak kepala aku nk memenuhi undangan dorang ni, ditambah lagi dengan majlis kahwin 2 orang cousin aku...pulak tu semuanya dalam tarikh yang sama 5-7 Jun...suasananya mcm hari raya coz byk rumah yang kena pegi..jumaat pegi rumah Mas, sorry ya Mas nda dpt tengok time bersanding tp jgn lupa kasi tgk gmbar okey...pastu ke rumah Noneh pulak & sempat ditapaukan biskut yg enak2 hehehe tq...kelmarin pula pegi 3 buah rumah, my cousin di Membakut & Weston...petangnya pula tpt Wida dengan babu, Sal & kak Nuridah...lama kami borak2 dengan Wida & sempat ambik gambar di pelamin & bilik pengantin, nnt aku upload ye...Kejap lagi nk gi KK pula, pakcik aku dh sound awal2 supaya dtg...anyway aku doakan kalian bahagia ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment